mike66: Vi är i alla fall eniga om att hockey berör. ;)
Alla är olika och personligen gillar jag inte omotiverade påhopp. Jag börjar tröttna på att bli kallad inkompetent, okunnig och annat omotiverat bara för att jag råkar hålla på LHC. Sådan är jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla är olika och personligen gillar jag inte omotiverade påhopp. Jag börjar tröttna på att bli kallad inkompetent, okunnig och annat omotiverat bara för att jag råkar hålla på LHC. Sådan är jag.
"Amen"? Tillber du månntro gud? ;)