BlackBay: Om Björklöven tar sig upp genom att de i kvalserien spelar ner LHC hör de hemma i elitserien och tvärtom för LHC. De hör inte hemma i eliten bara för att exempelvis Ulf Dahlén lirade där på 80-talet (eller är det kanske Östersunds IK som ska lira i elitserien?)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om Björklöven tar sig upp genom att de i kvalserien spelar ner LHC hör de hemma i elitserien och tvärtom för LHC. De hör inte hemma i eliten bara för att exempelvis Ulf Dahlén lirade där på 80-talet (eller är det kanske Östersunds IK som ska lira i elitserien?)