stefan1978: naiviteten att gå in i säsongen med denna center o back uppsättning plus att man inte gjorde av sig med nr 71 i fjol när man hade chansen kommer att bli timrås fall i år.
Inlägg: 1076747
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK är på väg ur elitserien, tack vare.....
Saknar ord igen... Vad ska vi ta oss till?? Finns det en väg ut??