Taurus: Vi kan väll sätta upp en banderoll på hemmamatchen mot brynär där det stor "Tomten jag vill ha en ny back i julklapp".
Inlägg: 1076753
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK är på väg ur elitserien, tack vare.....
Cartman:
ja, det är nog den ende som kan ge oss det kanske, för annars blir vi nog utan
ja, det är nog den ende som kan ge oss det kanske, för annars blir vi nog utan
Sv: Timrå IK är på väg ur elitserien, tack vare.....
Cartman: Haha:P det skulle vara ganska klockrent om inte annat;)