Snoop: Ja som när det var kris och Jantonen och Rosa kom in... Men icke.. Vi lär väl vänta tills det är 5 matcher kvar av serien
Inlägg: 1076759
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK är på väg ur elitserien, tack vare.....
Yellowcard: Ja nånting måste ske och som du säger helst innan det är för sent för så här kan de inte se ut, dom skämmer ut föreningen.Och Mäkiahos uppvisning gör allting ännu mer pinsmt och ännu mer roligt för Röglepubliken, denna lördag är helt klart förstörd.