Snoop: Ja fy fan.. Nu ska jag supa mig full!
Inlägg: 1076768
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK är på väg ur elitserien, tack vare.....
......tänkte nästan skriva nåt.......men orkar inte.....hur i h-e kan detta lag spela så helt uselt, det finns ingenting förutom Pääjärvi.....