Dom beslut som togs ( eller ej togs) i våras kommer tyvärr att få katastrofala följder !
Varför skälla på Hedström i dag, han har inte varit bra på tre säsonger och det borde ha uppmärksammats då, han är här för att håva in så mycket av våra pengar som möjligt innan han slutar sin karriär och skiter fullständigt hur det går för laget och så har det varit hela tiden
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi får ställa in oss på kvalserien !
Vi saknar tränare, sportchefer och lag !!!
Dom beslut som togs ( eller ej togs) i våras kommer tyvärr att få katastrofala följder !
Varför skälla på Hedström i dag, han har inte varit bra på tre säsonger och det borde ha uppmärksammats då, han är här för att håva in så mycket av våra pengar som möjligt innan han slutar sin karriär och skiter fullständigt hur det går för laget och så har det varit hela tiden