Jag såg inte matchen ikväll då jag jobbade men det ska man nog vara glad över...
1) Timrå IK är i kris! 2) Vi kommer att vara ett bottenlag denna säsong - ställ in er på det! 3) Spelarna måste kavla upp ärmarna och rannsaka sig själva nu! 4) Kämpar/krigar vi inte hådare än våra motståndare förlorar vi! 5) Klubbledningen måste ag...!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
1) Timrå IK är i kris!
2) Vi kommer att vara ett bottenlag denna säsong - ställ in er på det!
3) Spelarna måste kavla upp ärmarna och rannsaka sig själva nu!
4) Kämpar/krigar vi inte hådare än våra motståndare förlorar vi!
5) Klubbledningen måste ag...!