1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1076877

Sv: Timrå IK är på väg ur elitserien, tack vare.....
Per HApps:
vad
Ja vad ska man säga......för det första: Varför tar man bort Åkerlund som spelat såååå bra i 2 matcher ?

Och som sagt, varför detta förbannade surr om en ny arena och dess placering, det som behövs är minst 3 etablerade backar, Dennis Persson, Skogs och Erixon platsar inte i elitserien som det ser ut nu.

Challe.....ja jag tror nog att han borde få gå NU innan det är försent, ser inte
vad han ska kunna göra för att vända trenden.

Det ser inte ut att finnas någon harmoni i laget längre, grabbarna ser inte ut att ha kul på isen helt enkelt.

Förra säsongen sparkade man läkaren av alla människor, kan det vara så att spelarna är söndertränade av herr Thord Johanssons muskelbyggande ?
Nä nu djävlar får det hända något, när man snackar med folk som är intresserade av hockey och TIK....så kommer ordet inavel ofta fram.

In med nytt friskt blod i föreningen och satsa pengar på spelare istället för ett skrytbygge inne i stan, eller var det nu än blir.

SUCK !

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer