dr-nix: Sannerligen...... o det tar mej emot att säga att det faktiskt inte bara är LHCare som varit dryga..... ransakar vi oss själva så har faktiskt inte vi varit så snälla heller. I den mån det går så bör vi försöka att inte sjunka till deras nivå.
Nä.... nu låter vi denna tråd dö ut.... den förrvärrar bara läget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I den mån det går så bör vi försöka att inte sjunka till deras nivå.
Nä.... nu låter vi denna tråd dö ut.... den förrvärrar bara läget.