Zetterberg är ju en duktig spelare som vore roligt att ha i Timrå, men han kanske inte väljer Timrå om vi lirar allsvensk hockey?
Så då kanske flickvännen Emma A. få som hon vill och Rögle får en fin förstärkning eller? Fast Malmö kanske gått upp då också? blir liknande som timråsonen Mats Näslund då.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så då kanske flickvännen Emma A. få som hon vill och Rögle får en fin förstärkning eller? Fast Malmö kanske gått upp då också? blir liknande som timråsonen Mats Näslund då.