Yellowcard: Klart som fan att de inte skulle gått på krogen igår, visst ska de ibland kunna koppla av, men inte när man underpresterat så enda in i helvete, och det hela säsongen i princip, ger korkade signaler att man te.x inte bryr sig.
Jag är rädd att vi får ställa oss på bortastå i Gränbyhällen nästa säsong om inte detta bryts jävligt snabbt. Speciellt inställning mm.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag är rädd att vi får ställa oss på bortastå i Gränbyhällen nästa säsong om inte detta bryts jävligt snabbt. Speciellt inställning mm.