Heleniz: Nu får det ta mej fan vara nog! Är det så att dessa överbetalda hockeyyngel är ute på krogen efter att laget skämt ut sej så är det jävlar i mej skandal.
Var det inte så att en AIK-spelare (Kibebe) höll på att bli nitad av ett antal supportrar förra säsongen då han visade sej ute sedan laget skämt ut sej?
Sedan fick han gå ut i pressen och be om ursäkt...
Spelar man hockey på den här här nivån, med dessa månadslöner kan man fan sköta sitt spritintag på sommarhalvåret!
Det är skillnad om man spelar i Nälden eller Ånge, och håller på med idrott på hobbynivå, då har jag viss förståelse för beteendet.
Om nu dessa rykten är sanna (jag förutsätter att den som sprider dessa, själv har träffat på spelarna i vimlet), så får det fan bli räfst och rättarting!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är det så att dessa överbetalda hockeyyngel är ute på krogen efter att laget skämt ut sej så är det jävlar i mej skandal.
Var det inte så att en AIK-spelare (Kibebe) höll på att bli nitad av ett antal supportrar förra säsongen då han visade sej ute sedan laget skämt ut sej?
Sedan fick han gå ut i pressen och be om ursäkt...
Spelar man hockey på den här här nivån, med dessa månadslöner kan man fan sköta sitt spritintag på sommarhalvåret!
Det är skillnad om man spelar i Nälden eller Ånge, och håller på med idrott på hobbynivå, då har jag viss förståelse för beteendet.
Om nu dessa rykten är sanna (jag förutsätter att den som sprider dessa, själv har träffat på spelarna i vimlet), så får det fan bli räfst och rättarting!!!
Agera, någon!