ralus: Man bör kanske snarare ställa sig frågan är hur f-n Moe kan gå in och vara bästa back tillsammans med Lehtonen efter sex månaders rehab. En annan spelare jag också har högre förväntningar på är Johan Andersson. Han är just nu inte i närheten av det han visade de första två säsongerna.
Sundh är en annan spelare jag gärna ser får chansen i Sundsvall så att han hittar tillbaka till det vi vet att han kan. Kanske i utbyte mot O. Johansson eller Niklas "Nr 9" Johansson. Plocka tillbaka Erik från Löven och låt Samuelsson fortsätta i Sundsvall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sundh är en annan spelare jag gärna ser får chansen i Sundsvall så att han hittar tillbaka till det vi vet att han kan. Kanske i utbyte mot O. Johansson eller Niklas "Nr 9" Johansson. Plocka tillbaka Erik från Löven och låt Samuelsson fortsätta i Sundsvall.