El Maco: Fan, jag gillar El Maco. Det är lite ruter och finess i den liraren. Synd att han håller på det lag jag avskyr mest i hela världen. Alla idrotter inräknade.
Annars hade man kunnat spontandominera forumen som ett uppretat tag-team. Men man kan väl inte få allt här i världen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Annars hade man kunnat spontandominera forumen som ett uppretat tag-team. Men man kan väl inte få allt här i världen.