Hahl Bundy: Haha! Jag kan leva med den lösningen :)
Nä Pohls namn slängdes nog fan bara ut där för att yttligare testa alla timråfans tålamod, han skulle garanterat göra nytta i laget men den finansiella biten känns ju aningen svårlöst.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä Pohls namn slängdes nog fan bara ut där för att yttligare testa alla timråfans tålamod, han skulle garanterat göra nytta i laget men den finansiella biten känns ju aningen svårlöst.