bobbe: Det är nog troligt ! ( c : Du ser det är inte så lätt. Fast jag har varit i Linköping i början på 90 på ett Jujutsu läger över en helg. Mycket trevligt ( c : Mer vet jag inte om Lindköping. När det gäller Hockey vet jag att ni byggt en ny arena , mer vet jag ej .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du ser det är inte så lätt.
Fast jag har varit i Linköping i början på 90 på ett Jujutsu läger över en helg. Mycket trevligt ( c :
Mer vet jag inte om Lindköping. När det gäller Hockey
vet jag att ni byggt en ny arena , mer vet jag ej .