Simmalugnt: Jo håller med delvis, även om hedström gjorde ett par rätt bra matcher som center den här säsongen.
En grej jag gått och tänkt på under den här säsongen är att det vore fruktansvärt intressant att se Tenkrat spela med en transatlant, för på det sättet Tenkrat spelar vore det förmodligen klockrent.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En grej jag gått och tänkt på under den här säsongen är att det vore fruktansvärt intressant att se Tenkrat spela med en transatlant, för på det sättet Tenkrat spelar vore det förmodligen klockrent.
Näe nu ska jag iväg och lyfta skrot..