Dr Dunkelspiel: "Annars så är Timrå IK grundbulten i svensk (och internationell) hockey" - vilken tur att du inte sätter din egen förening på en piedestal...
Alla: Jag hoppas att jag fortfarande är välkommen tillbaka hit, trots att jag bara är en bonde från östgötaslätten utan någon som helst hockeykultur eller något som helst hockeykunnande och slår ner varenda motståndarsupporter jag ser... för jag är ju LHC:are! ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla: Jag hoppas att jag fortfarande är välkommen tillbaka hit, trots att jag bara är en bonde från östgötaslätten utan någon som helst hockeykultur eller något som helst hockeykunnande och slår ner varenda motståndarsupporter jag ser... för jag är ju LHC:are! ;)