73Sjöbba: mikenomad: "Inte heller under de perioder han faktiskt varit skadefri har han presterat tillfredsställande. Fakta är att han nu är inne på 3:e säsongen av kontraktet och vi väntar fortfarande...."
JimmyH: "mikenomad: Ett litet påpekande i debatten som stör mig:
Den första säsongen på det nu gällande kontraktet, 06/07. Var hans insats där verkligen inte tillräckligt tillfredsställande enligt dig och flera andra?
Han vann nämligen den interna poängligan i både grundserie och slutspel.
Detta trots att han hade tappat flera kilo i muskler på grund av ätstörningar och att hans kedjekamrater gick skadade i typ hälften av matcherna."
73Sjöbba Vad har det där med gamla meriter att göra? JimmyH ville bara påpeka att han inte bara hade varit dålig under dom 3 åren. Inte direkt så att Jimmy hävdar att han är bra nu BARA för att han har varit bra, vilket ditt uttalande antyder.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad: "Inte heller under de perioder han faktiskt varit skadefri har han presterat tillfredsställande. Fakta är att han nu är inne på 3:e säsongen av kontraktet och vi väntar fortfarande...."
JimmyH: "mikenomad: Ett litet påpekande i debatten som stör mig:
Den första säsongen på det nu gällande kontraktet, 06/07. Var hans insats där verkligen inte tillräckligt tillfredsställande enligt dig och flera andra?
Han vann nämligen den interna poängligan i både grundserie och slutspel.
Detta trots att han hade tappat flera kilo i muskler på grund av ätstörningar och att hans kedjekamrater gick skadade i typ hälften av matcherna."
73Sjöbba Vad har det där med gamla meriter att göra? JimmyH ville bara påpeka att han inte bara hade varit dålig under dom 3 åren. Inte direkt så att Jimmy hävdar att han är bra nu BARA för att han har varit bra, vilket ditt uttalande antyder.