1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081653

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Glömde en sak:

En domare med lite känsla hade INTE blåst straff 20.00 oavsett hur mycket eller lite han hakade.
Hela Modolaget skrattade ju åt bedömningen för f-n

Kasst timrå, Kass Domare men det är inte första gången för den domarn....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Jag kan förstå Challes frustration. Ibland brinner det. Det var mycket känslor som spelade in. Världens chans att komma in i matchen vid 5 mot 3, men istället blir det en Timråutvisning och gruff framför mål. Till råga på allt, tekning utanför anfallszon.

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Fan finner inga ord... Mot just Modo dessutom! Det känns inte bra detta - trodde nästan att vändningen hade kommit. Hur ska denna mörka säsong sluta egentligen? Sen på det tog SSK 2 p ikväll. Fan vi närmar oss träsket.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...