1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081670

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Simmalugnt: Min spontana kommentar här är att Lill-Kenta kan dra åt helvete. Ofattbart mycket selektivt minne i denna gästbok överlag.

MEN!!2 Det ser lite bistert ut, minst sagt. Challes uttåg lägger jag inga större värderingar i, trängt läge, tjatter, förmodligen ett drygt bemötande av domaren, det brast. Det gör det ibland. Jag gillar det samtidigt. Lill-Kenta hade bara veckat de där dubbelhakorna som träder fram i medelåldern.

Skönt att få uppleva säsongen 2005/2006 igen i vilket fall, denna sortens säsonger kan man inte få för många av.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...