1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081718

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
73Sjöbba: Där slog du nog huvudet på spiken. Det blev oerhört många PP's för Timrå. Modo åkte ut för sånt Timrå inte gjorde. Men ikväll var det ju skit i samma.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2008-10-30
Timrås fem mot fyra!vad håller dom på med!snacka om att stå å gnugga passningar i dålig fart på en kant,där står dom å puckar till varandra back å sen till baka igen...Den andra backen faan han kan ju åka ut å ta en kopp kaffe ute i kiosken,,,föresten han kan ta med challe dit också å bju han på en kopp!vilken jävla coach,pinsamt!tränar dom inte nånting dom här grabbarna för så här jävla dåligt ska det väl inte vara!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...