Imorgon kväll är det sista matchen innan uppehållet.
Hur laget kommer att formeras eller hur dom kommer att spela, vete katten.
MEN det jag skulle vilja se är att klacken o dom som orkar masa sig dit, mig själv inkluderad, börjar skandera på en gång: "VISA HJÄRTA!" *klapp klapp klapp* "VISA HJÄRTA!" osv osv.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur laget kommer att formeras eller hur dom kommer att spela, vete katten.
MEN det jag skulle vilja se är att klacken o dom som orkar masa sig dit, mig själv inkluderad, börjar skandera på en gång:
"VISA HJÄRTA!" *klapp klapp klapp* "VISA HJÄRTA!" osv osv.
Väck för 17 den björn som sover!