1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1082952

Sv: Perzona Non Grata
Frella: Money, money, money.
Just nu vill jag se Hjärta, Hjärta o åter Hjärta!

Sätt sponsorloggan nån annanstans.

Svarskommentarer

Sv: Perzona Non Grata
Hahl Bundy:

Hmmmm... Håller med....

Pengar fördärvar endast den karaktär som redan är fördärvad.

My mind tells me to give up, but my heart won´t let me.

Sv: Perzona Non Grata
Fast just nu har vi ingen med nåt klubbhjärta förutom 3 st: Lander, Moe o Erixon. 2 juniorer o en 1:a års senior.

Belackarna inför säsongen hade rätt när dom sa att Timrå Skeppade iväg spelarna med klubbhjärta som tex Sanny o Koskinen liksom att Robban slutade, o att det kommer att märkas.
Vi hade behövt dom nu eftersom vi inte kan förlita oss på att några juniorer ska gå främst o hålla fanan högt!

Sv: Perzona Non Grata
Hahl Bundy: när såg man sist sånt hjärta hos våra röd/vita krigare ?

Sv: Perzona Non Grata
ska man tro detta så blire nog inget tränarbyte på ett tag..



www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/timra/article3675197.ab

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer