Dogsbite: Vad fan menar Challe egentligen?! Mer osämja inom laget kan knappast vara vägen ut. Däremot vore det trevligt om laget kunde vara lite mer osams med lagen man möter.
Nu åker man ju redan vid första nedsläpp in och delar över 3 poäng inslaget i ett litet fint presentpaket på ungefär samma sätt som lagkaptener brukar byta souvenirer med varandra följt av ett vänskapligt handslag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu åker man ju redan vid första nedsläpp in och delar över 3 poäng inslaget i ett litet fint presentpaket på ungefär samma sätt som lagkaptener brukar byta souvenirer med varandra följt av ett vänskapligt handslag.