Dogsbite: Nu får det vara nog inte Behöver Timrå mer osämja är karln helt ur ballans det är dags att skicka iväg honom han har redan förstört så mycket i klubben
In med Stephan "Lillis" Lund eller Wikegård vi måste ha en ny tränare ingen som vill skapa osämja i truppen. Sen gärna en back och en center det måste få kosta lite bättre att göra nått nu än efter jul ge nya spelare och ledare en chans att komma in i laget och påverka
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
In med Stephan "Lillis" Lund eller Wikegård vi måste ha en ny tränare ingen som vill skapa osämja i truppen.
Sen gärna en back och en center det måste få kosta lite bättre att göra nått nu än efter jul ge nya spelare och ledare en chans att komma in i laget och påverka