1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083164

Sv: Perzona Non Grata
Olle: Jonte kan man skicka iväg omgående utan ersättare tills vidare - LAGET verkar ju ändå prestera bättre när han inte är med.

Svarskommentarer

Sv: Perzona Non Grata
Dessutom kan vi ju kalla tillbaka Erik A.

Jag jämställer situationen med Brynäs när Boorken kom och gjorde sig av med de största stjärnorna för att de inte kämpade och presterade tillräckligt.

Sv: Perzona Non Grata
Laken: Varför ska vi göra det? Vi betalar ju fortfarande för honom? Jag har mycket svårt att tro att en enda spelare i laget kan ha den sortens påverkan på klubbens framtid.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer