Dream Team: Ja men jag ställer också motkrav som supporter. Till exempel att laget ska kämpa till 100% i varje match. Gör man inte det då tappar man också mitt stöd. Att man förlorar mot ett för dagen bättre lag/motstånd accepterar jag men inte som det såg ut mot Luleå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gör man inte det då tappar man också mitt stöd. Att man förlorar mot ett för dagen bättre lag/motstånd accepterar jag men inte som det såg ut mot Luleå.