1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083257

Sv: Är det rätt att sparka Challe?
mrchong: ja riktigt så enkelt som att bara sparka spelare med kontrakt är det ju inte

Svarskommentarer

Sv: Är det rätt att sparka Challe?
superfalle: jag vet. men som det är nu tillför tex en spelare som jonte inte truppen ett skit.. det har han egentligen inte gjort sen han kom tillbaks från Anaheim. nångång tryter tålamodet även för oss i timrå.
Hur många chanser ska karln ha egentligen.. Ledningen borde ta ett ordentligt snack med jonte och försöka lösa ut han på nått sätt.. även om det skulle kosta en slant för timrå.. alla kan ju se att karln inte mår bra hockeymässigt.. med Hedström är det ju ungefär som att betala för värsta porschen fast man motormässigt får en Fiat. ingen vettig kan ju vara nöjd?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer