1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083271

Sv: Perzona Non Grata
Uno Gordon:

Jag sa det åt dig redan när vi stod och tittade på derbyt i SCA-cupen, Ska det se ut så här i vinter så blir det många "heta" derbyn mot Sundsvall nästa säsong.

Den där ölen som jag bojkottade då. Jag behöver den nu.

Svarskommentarer

Sv: Perzona Non Grata
Simmalugnt: Mmmm, kanske Lill-Kentas linjer har suddats ut helt nu?
Det tog en sässe men nu verkar det stora vedmodet vara här....
Seger imorgon, ingen specialträning i uppehållet, hehe.
Förlust imorgon, specialträning? Nä du, det låter som att det blir kvalserien och allsvenskan. Jag säger bara "simma lugnt"  ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer