1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083354

Sv: Timrå IK - LHC 2008-11-03
Så där ja! Nu börjar det hända saker...
Mäkiaho bort och Jonte som extra forward! Nedan ifrån min profil.


FÖRSLAG TILL LÖSNING PÅ KRISEN:

* IN med t v å defensivt starka backar!

* IN med en tekningsduglig tvåvägscenter!

* UT: Försök att lösa Jonte ifrån kontraktet/låna ut honom!

* UT: Bort med Dennis Persson!

* UT: Bort med Toni Mäkiaho!

* IN/UT? Fundera över tränarfrågan...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - LHC 2008-11-03
Laken:

Tycker att åtminstonde en borde dom ta in..
Och en center ska också in fast en bra sådan växer ju inte på träd... Kanske borde tagit hit den där Kris Beech före HV..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...