OM det blir så kommer du få se den riktiga Hedström!!!
där har dom en coach som kan utveckla spelarna!!
BOGG!!!! vilket jävla april skämt
25000 kr i månaden typ.. och snittar 10 poäng per säsong, hahhaha
vilket skämt Timrå börjar bli, det värsta som finns och jag hatar mest är snåååååla människor m.m. punga upp rejält offra lite för att vinna för f..n!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi behöver en lirare som snittar 25-35 poäng minst..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
OM det blir så kommer du få se den riktiga Hedström!!!
där har dom en coach som kan utveckla spelarna!!
BOGG!!!! vilket jävla april skämt
25000 kr i månaden typ.. och snittar 10 poäng per säsong, hahhaha
vilket skämt Timrå börjar bli, det värsta som finns och jag hatar mest är snåååååla människor m.m.
punga upp rejält offra lite för att vinna för f..n!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi behöver en lirare som snittar 25-35 poäng minst..