1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084641

Sv: Hedström till Modo

zita: Du skrev för inte så längesedan att "Det vore bättre Hedström åker än Mäkihao. Tänk att när Hedstöm var avstängd tog dom ju poäng i matcherna...konstigt...sen när han är tillbaka är det bara skit.........."

Hur ska du ha det?


Svarskommentarer

Sv: Hedström till Modo
250kg kärlek: Det vore bättre Hedström åker än Mäkihao har jag skrivit det???? Min högsta önskan är att Jonte ska spela bra här i Timrå.

Sv: Hedström till Modo
250kg kärlek: Det jag menar är att jag tycker att han är värd att få visa vad han kan, för så har det ju inte blivit i Timrå på senare tid. Hoppas du förstår hur jag menar

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer