1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084888

Sv: Hedström till Modo
TobiasThyr: Mjo, på nått vis håller jag med. Sen skulle det kännas förjävligt om Jonte spelar bra i en annan klubb. Men hela den där affären känns väldigt orealistisk, men det är ju å andra sidan det mesta inom klubben hösten 08.

Svarskommentarer

Sv: Hedström till Modo
Tyckte de va dags att få liv i denna tråden igen. Snart ska den ju vara igenom enl. den säkra källan ;) Spännande att följa utvecklingen, känns som att de kommer gå väldigt fort! Eller...ja de e nog nästan en nödvändighet för annars har ju den källan inte levt upp till sitt namn :O och de vore ju tråkigt :|

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer