Per HApps: Förtydligande, har INGET emot TJ som klubbdirektör, men jag saknar Timrå-känslan som Janne stod för. Sedan gäller det liksom att inte ta rygg på Giffarna ;(
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Förtydligande, har INGET emot TJ som klubbdirektör, men jag saknar Timrå-känslan som Janne stod för. Sedan gäller det liksom att inte ta rygg på Giffarna ;(