Ska man värva en center då? Vi har ju värvat bogg och sen ska vi värva en back då har vi nog inte råd me en supercenter Janne niinima vore ju helt otroligt! Men nån av dom är två centrar skulle vilja se i timrå ,Petri Kontiola och Esa Pirnes.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har ju värvat bogg och sen ska vi värva en back då har vi nog inte råd me en supercenter Janne niinima vore ju helt otroligt!
Men nån av dom är två centrar skulle vilja se i timrå ,Petri Kontiola och Esa Pirnes.