Det är bara att komma igen, vi ligger ju 8a det är inte dåligt, Modo är starka jämfört med förra Året. Tycker Freddan borde få chansen även om Phillippe är en ny Tim Thomas, Brynäs på Lördag blir tufft Även om jag tror på en urladdning från TIK. Bästa Backen var ju borta Tjecken, serien är lång, tids nog kommer dom bästa lagen att visa sej . så jag är inte orolig allafall inte för LHC, Luleå AIK med fler som kan tänkas bli räddningsplankor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
är starka jämfört med förra Året. Tycker Freddan borde få chansen även om Phillippe är en ny Tim Thomas, Brynäs på Lördag blir tufft
Även om jag tror på en urladdning från TIK. Bästa Backen var ju borta Tjecken, serien är lång, tids nog kommer dom bästa lagen att visa sej . så jag är inte orolig allafall inte för LHC, Luleå AIK med fler som kan tänkas bli räddningsplankor.