Näe håller med dig, ger mer känsla och lyser upp mer. Rött är man ju dessutom van vid - iaf jag. men eftersom jag numera ser fler bortamatcher än hemma så är det ju oftast rött för mig ändå=)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Näe håller med dig, ger mer känsla och lyser upp mer. Rött är man ju dessutom van vid - iaf jag. men eftersom jag numera ser fler bortamatcher än hemma så är det ju oftast rött för mig ändå=)