Snoop: Riktigt snyggt av Bogg där, han kanske börjar komma in mer i laget och känna sig mer som hemma nu så lär det nog då bättre :)
Men ja Moe har varit riktigt bra idag, Lotvonen är bjässen där bak och Lehtonen dominant... Skogs har inte varit dålig idag heller.. Inte synts så mycket men inte gjort bort sig någe heller
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men ja Moe har varit riktigt bra idag, Lotvonen är bjässen där bak och Lehtonen dominant... Skogs har inte varit dålig idag heller.. Inte synts så mycket men inte gjort bort sig någe heller