1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614953 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090947

Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
Jag skrev innan matchen att jag önskade att timrå kunde få utklassa ett lag, och sa att det inte kommer hända idag...

...se så fel man kan ha:)

Svarskommentarer

Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
Cartman: Jag tycker du ska skriva så inför varje match...
Nu jävlar ska jag fixa fram en 2 pins flagga med Boggen på! :P Han förtjänar det efter denna matchen