Anonymous: Läste också den artikeln tycker denna kommentar var mkt intressant:
"Om en kille tar en dum utvisning bänkar han honom med ett sms till tränaren. Det gillar jag och jag förklarade för honom att jag ville bygga ett lag som kan vinna Champions Hockey League."
Ska verkligen klubbdirektören lägga sig i vilka spelare som ska spela och inte spela.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Om en kille tar en dum utvisning bänkar han honom med ett sms till tränaren. Det gillar jag och jag förklarade för honom att jag ville bygga ett lag som kan vinna Champions Hockey League."
Ska verkligen klubbdirektören lägga sig i vilka spelare som ska spela och inte spela.