1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091392

Sv: Apropå nånting...
lungan: Sebbe snittar 18 min/match i elitserien,det är inte många andra juniorer som kan mäta sig med det. Många andra kanske har bättre +/- men det är å andra sidan ganska svårt att få minus när man sitter på bänken.
Enligt mitt sätt att se det är han en av dom mest givna backarna i det laget och det vore en präktig skandal om han inte kom med där.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vikor Hedman har plus 16, vilket är näst bäst i elitserien och har gjort 8 poäng, han snittar 21 minuter lite drygt.

Denna statestik får Erixon inte i mina ögon hon att framstå som en av de mest givna i laget. Dessutom är Hedamn 90:a och Erixson 89:s

Nej Erixon, tycker jag inte blandar och ger i sitt spel, vilket är bra, han håller en jämn nivå, man vet vad han kommer att prestera varje match, men att han har -12 är inte bra. Han måste upp bra många snäpp.

Finns absolut backar som spelare i Allsvenskan som för mig går före Erixson i uttagningen. Tycker han inte riktigt gjort sig förtjänt till allt positivt kring honom. Han måste bli bättre helt enklet.

Sv: Apropå nånting...
Zäta mot jerringpriset

rösta;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer