1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091405

Sv: Apropå nånting...
FM: Klart man ska jämföra med den bästa, då får man perspektivet av skillnaderna. Ska man bli bäst måste man sträva efter att bli lika bra som dem som toppar statestiken och det gör man genom att att jämföra sig med de som är bäst. I detta läge är det just Hedman man ska jämföra med,

Hedman har spelat med en produktiv formation, och det har Sebbe inte gjort, han hade dock kunnat spela med Lethonen, om man visat större framsteg. Vilket då dessutom hade gett honom samma förutsättningar som Hedman, men att Hedman har hamnat där han har hamnat och att Sebbe har hamnat där han har hamnat är upp till var och en, och deras egen spelförmåga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
lungan: Det kommer bli jobbigt för Sverige i JVM om bara Victor Hedman tas ut på backplats.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer