strimma: Nu är det dags att glömma den här matchen så fort det bara går. Nu får vi focusera på torsdagsmatchen mot Skellefteå AIK. Ni som vill kan fortsätta i den här tråden tills ni gnällt av er all frustration och alla neggokänslor. Sen kommer vi igen med stöd och hejarop på torsdag. Vi startar nu en ny tråd inför nästa match och hoppas på att spelarna revancherar sig för dagens debackel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi startar nu en ny tråd inför nästa match och hoppas på att spelarna revancherar sig för dagens debackel.