1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091942

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Laken: Om jag uttrycker mig så här: Dennis Persson är mindre dålig än Robin. Finns ingen som drar på sig så många klantiga utvisningar i egen zon som Robin. Dennis Persson känns mycket säkrare än Robin. Det går inte att vara sämre än Robin nu. Det måste alla med hockeyöga se...

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Timråit H-sand: Du kan seriöst inte mena att det känns säkrare med Dennis Persson i försvaret än RJ.. Visst Robin Jonsson har varit riktigt riktigt kass nu i slutet men börja för i helvete inte dra ner han till Dennis Perssons defensiva kunskaper

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...