1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091965

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
MB: Det optimala om man vill ha kontakter med olika agenter osv. det är väll att sätta in challe på sportchefsplatsen, för om det är nån som har kontakter så är det väll han, eller?

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Cartman: Challe känner nog allt och lite till, men Challe vill vara i omklädningsrummet, inte sitta i någon jävla loge med Stureplansfrilla och känna sig viktig och krypa för TJ, nu är vi tillbaka i tabellen under strecket och ledningen gör inte ett jävla dugg, utan bara myser med pengarna som vi sparar på Jontes depature, sparar oss ända till kvalserien.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...