Harryhaffa: Såg du matchen? Håller med om att det är meningslöst att kritisera och såga enskilda spelare, men...
jag finner mig inte i att publiken skrattar åt Timrå - och det jävligaste av allt är att det gör de rätt i. Dessutom i en sexpoängsmatch. Om inte annat måste man ju i alla fall kunna kämpa.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
jag finner mig inte i att publiken skrattar åt Timrå - och det jävligaste av allt är att det gör de rätt i.
Dessutom i en sexpoängsmatch. Om inte annat måste man ju i alla fall kunna kämpa.
Det var riktigt pinsamt