1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1092060

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Kevin O Shea: Det är väl glasklart att man förtjänar ett elitserielag om man sportsligt sett presterar... eller det elitliscensen kanske grundar sig på hur stort intresset är bland lokalbefolkningen, i sådana fall har någon glömt att informera DIF.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
ITK: Laget Djurgården förtjänar förmodligen sin plats, (det kommer väl att stå klart, när kvalserien är färdigspelad i april nån gång) på sportsliga grunder.
Men - juppisarna som bor där förtjänar fan i mej inte att ha ett lag i högsta serien, om intressen inte är större än så.
Det trodde jag att du förstod att jag menade...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer