1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1094705

Sv: Vad är det som gör att ingen vill stanna i Timrå IK?
Blizzard: Där har du nog fel. Spelarna går dit lönen är högre. Se på Nielsen, Jonsson, Regin, Strålman, Lindström m fl.

Svarskommentarer

Sv: Vad är det som gör att ingen vill stanna i Timrå IK?
John K: jag har inte fel eller rätt, för jag citerade honom. Han var ju väligt tydlig att ahn ville ha någon annat svar än pengar då han själv hade tagit upp pengar i sin text.

Sv: Vad är det som gör att ingen vill stanna i Timrå IK?
John K: Ifall du menar Lars Jonsson vilket jag antar att du gör så bytte han inte klubb p.g.a lönen utan han vr så stensäker på att få komma till NHL att han inte äns bad TIK ge honom något kontrakt , men så när han väntat och väntat så kom beskedet att han inte fick kontrakt och vid den tiden hade TIK redan köpt upp hela spelarbudgeten och backbesättning var full , och då tog Hv han med öppna armar och gav han ett vanlig ES kontrakt, (ingen hög lön)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer